این توافقنامه از یک طرف از جانب مجموعه پین باکس (به آدرس وبسایت pinbox.ir) و از طرف دیگر از جانب مشتری (شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین یا مورث شما با ذکر مشخصات کامل شامل کد ملی و تاریخ تولد در خصوص اشخاص حقیقی و شناسه ملی و شماره ثبت درخصوص اشخاص حقوقی) از لحظه تایید آن قابل استناد است.
دریافت هرگونه سرویس از مجموعه پین باکس شامل موارد این توافقنامه میگردد و این متن دربرگیرنده کلیه شرایطی است که کاربران عادی و خریداران سرویسهای مجموعه پین باکس آنها را میپذیرند. تمامی موارد به طور شفاف در این سند ذکر گردیده است فلذا استفاده از هریک از سرویسها و قسمتهای وبسایت مجموعه پین باکس، به منزله آن است که تمامی موارد این توافقنامه را پذیرفتهاید. در صورتی که مفادی از این قرارداد برای شما قابل پذیرش نیست باید نسبت به استفاده از این سایت و سرویسهای مجموعه پین باکس پایان دهید.
درمواردی که ارائه سرویسهای این توافقنامه نیاز به همکاری مجموعه ثالثی دارد، شرایط ارائه سرویس و توافقنامه ارائه خدمات مجموعه پین باکس ثالث بر مفاد این توافقنامه نیز افزوده میگردد.
ما همواره در تلاش هستیم که شرایط این توافقنامه در جهت حفظ منافع مشتریان و شفافیت کامل باشد، بنابراین اگر در مورد مفاد این توافق هرگونه پیشنهادی داشتید میتوانید جهت بهروزرسانی این سند با در میان بگذارید.
قوانین کلی استفاده از خدمات مجموعه پین باکس
۱- کاربر موظف است با آگاهی از شرایط و قوانین مجموعه پین باکس اقدام به ثبت سفارش و استفاده از خدمات مجموعه پین باکس کند. بدیهی است با توجه به تعدد خدمات و قوانین مربوط به هر بخش، امکان توضیح شفاهی تمامی قوانین به کاربران امکانپذیر نمیباشد. برای جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم بهتر است کاربر قبل از درخواست، قوانین بخش مربوطه را به دقت مطالعه کند.
۲- مشتري به مدت ۲ روز کاري از تاريخ تسليم محصول به مصرف کننده در صورتی که مجموعه پین باکس تعهدات خود را انجام نداده حق انصراف دارد و تمامی مبالغ بجر 9 درصد ارزش افزوده و یا کارمزد نقل و انتقال باید برگردانده شود.
۴- در مواردی که کاربر برای دریافت خدماتی وجه ریالی به مجموعه پین باکس پرداخت میکند اما خدمات را دریافت نکند؛ وجه پرداختی کاربر به صورت ریال و امانت نزد مجموعه پین باکس است. تغییرات نرخ ارز به هیچ وجه تاثیری در مقدار وجهی که به کاربر بازپرداخت میشود، نخواهد داشت.
۵- وجهی که از سوی کاربر در سیستم مجموعه پین باکس پرداخت میشود در راستای توافق طرفین به صورت امانت نزد مجموعه پین باکس است. با این وجه کاری انجام نمیشود و مشمول هیچ سودی نمیشود.
۶- با وجهی که کاربر در سیستم پرداخت میکند، ارز خریده نمیشود. بنابراین اگر کاربر وجهی نزد مجموعه پین باکس داشته باشد، تغییرات نرخ ارز تاثیر در مقدار وجه نخواهد داشت.
۷- در صورتی که ثبت نام در سیستم مجموعه پین باکس به نام شرکت انجام شود، مجموعه پین باکس میتواند نام شرکت را در بخش مشتریان نشان دهد.
۸- بدیهی است آگاهی از اطلاعات لازم مربوط به هر سرویس بر عهدهی کاربر میباشد.
۹- برگشت وجه به حسابهای مجموعه پین باکس حتماً باید با هماهنگی قبلی انجام شود. کاربر به هیچ عنوان نباید مبلغ ارزی را بدون هماهنگی با مجموعه پین باکس به حسابهای مجموعه برگشت بزند، در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه مجموعه پین باکس نبوده و میتواند مشمول خسارت برای طرف دیگر نیز باشد.
۱۰- با توجه به قوانین کشور، مجموعه پین باکس از ارائه هر گونه خدمات به افراد زیر ۱۸ سال و محجورین معذور است.
قوانین احراز هویت
احراز هویت بخش مهمی از ارائهی خدمات در مجموعه پین باکس میباشد. مجموعه پین باکس همواره در تلاش است تا هویت کاربران را از هر جهت سنجیده و احراز کند. احراز هویت از پرداختهای ناخواسته و نامتعارف جلوگیری میکند. استفادهی کاربر از خدمات مجموعه پین باکس به این معنی است که از قوانین احراز هویت آگاهی داشته و پذیرفته است.
۱- با توجه به قوانین کشور، کاربران موظف هستند پیش و یا پس از ارائهی خدمات آنلاین، مدارک لازم برای احراز هویت را ارسال نمایند و در غیر اینصورت استفاده از محصولات خریداری شده آنها به حالت تعلیف در خواهد آمد و تا زمان احراز هویت بازگشایی نخواهد شد .
۲- احراز هویت ممکن است با کارت ملی، کارت بانکی، پاسپورت، شناسنامه، قبضهای خدماتی، سلفی با کارت بانکی و کارت ملی یا با تمامی این مدارک و همچنین باید با آی پی اختصاصی ایران انجام شود.
۴- کاربر نمیتواند در پنل مجموعه پین باکس با کارت بانکی که به نام شخص دیگری باشد، خرید انجام دهد.
۵- در صورت نیاز به عودت وجه به کاربر فقط به کارت بانکی که با آن پرداخت انجام شده، عودت داده میشود.
۶- کاربر موظف است تمامی مقررات احراز هویت را که در قسمت قوانین بخش مربوطه قابل نمایش است، جهت دریافت خدمت بپذیرد وگرنه درخواست ایشان انجام نخواهد پذیرفت. بدین خاطر، لطفا تمامی شرایط و قوانین را با دقت مطالعه فرمایید.
۷- هر کاربر فقط برای خود میتواند حساب کاربری ایجاد کند. ایجاد حساب کاربری برای شخص دیگری امکانپذیر نمیباشد.
۸- استفاده از حساب کاربری شخص دیگر، خلاف مقررات مجموعه پین باکس بوده و ممنوع میباشد.
۹- تمامی خدمات مجموعه مجموعه پین باکس به جز برخی خدمات پول بازیهای موبایل و رایانه ای و برخی از گیفت کارتها برای افراد بالای ۱۸ سال است.
۱۰- چنانچه دپارتمان احراز هویت متوجه تراکنش مالی مشکوک از طریق حساب بانکی کاربر شود، دسترسی کاربر به پنل مربوطه مسدود میگردد و تا رفع مشکل وجه در نزد مجموعه پین باکس بدون تعلق هرگونه سود و خسارت باقی میماند.
۱۱- سطوح کاربری در مجموعه پین باکس شامل سطح یک (بارگذاری تصویر کارت ملی)، سطح ۲ (بارگذاری مشخصات کارت بانکی به نام صاحب پنل کاربری)، سطح ۳ (شامل بارگذاری تصویر سلفی)، سطح چهارم (شامل بارگذاری فیلم) و سطح پنجم (تایید تلفن ثابت و کد پستی) میباشد.
قوانین استفاده از خدمات اپل
- شما مالک مادی و معنوی اپل آیدی خریداری شده هستید به همین منظور در حفظ اطلاعات و امنیت آن کوشا باشید.
- فروشگاه پین باکس ٬ هیچگونه مسئولیتی در قبال تغییر رمز عبور و سوالات امینتی اپل آیدی و بعدها فراموشی آن توسط مشتری ندارد.
- اپل آیدی ها بدون شارژ اولیه می باشد و این هزینه صرفا بابت ساخت اپل آیدی با توجه به محدودیت های ساخت آن در کشور می باشد.
- در صورت خرید اپل آیدی با ایمیل دلخواه، اگر ایمیل استفاده شده باشد کاربر موظف است از طریق فرم تماس با ما یا تیکت که در ناحیه کاربری قرار گرفته است اقدام به ارسال ایمیل جدید و استفاده نشده نماید.
- در صورتی که کاربر قبلا اقدام به ساخت ایدی با ایمیل خود نموده است و با آن ایمیل اقدام به خرید نماید می بایست به محض تکمیل مراحل پرداخت اقدام به اصلاح ایمیل نماید ،در غیر این صورت با ورود تراکنش به لیست تراکنش های معلق ، اصلاحیه ایمیل شامل هزینه خدمات می شود. به دلیل این که پشتیبانی یکبار مراحل را برای ساخت ایدی طی نموده است.
- انجام هرگونه خدمات بعد از تحویل صحیح ایدی دارای هزینه است و تنها در صورتی که مشکل از طرف ما باشد نیاز به پرداخت هزینه خدمات نخواهد بود .
- در صورت هر گونه تغییر در ایدی ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال رفع مشکل ایدی نداریم. قبل از هرگونه تغییر در ایدی ابتدا آن را تست نمائید.
- زمان تست ایدی 24 ساعت است و بعد از این مدت هیچ گونه مسئولیتی در قبال رفع مشکل یا تعویض آن نداریم.
- در صورت عدم فعالیت ایدی ، اپل به صورت خودکار ایدی را مسدود می کند. حتما در ماه چندین بار با ایدی اقدام به دریافت نرم افزار نمائید.
- تمامی خدمات اپل این وب سایت فقط و فقط مربوط به ایدی های ساخته شده توسط ما است و در صورت پرداخت هزینه خدمات و ایدی توسط ما ساخته نشده باشد از انجام هرگونه خدمات معذوریم و هزینه ای پرداخت استرداد داده نمی شود. پس قبل از اقدام به پرداخت هزینه خدمات مطمئن شوید ایدی را از ما خریداری نموده اید.
- مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات ایدی به عهده خریدار می باشد. خریدار می بایست به محض تحویل اطلاعات، اقدام به تغییر رمز و اطلاعات امنیتی ایدی نماید.
- پشتیبانی وب سایت فقط از طریق پشتیبانی تیکت ، ایمیل یا تماس تلفنی و واتس اپ است. همچنین در صورت نیاز به تماس پشتیبان شخصا با شما تماس خواهد گرفت.
- این وب سایت هیچ گونه مسئولیت آموزش به کاربران ندارد.
- حداکثر زمان نگهداری اطلاعات امنیتی 15 روز می باشد و بعد از آن از پایگاه داده حذف می شوند و دیگر قابل دسترسی نیست . تنها راه دسترسی به اطلاعات فقط از طریق سفارش محصول ریست پسورد اپل آیدی پین باکس می باشد. با توجه به هزینه بر بودن نگهداری اطلاعات پس از گذشت 15 روز از زمان خرید اطلاعات از پایگاه داده بصورت خودکار حذف میگردند. کاربر صرفاً جهت مشاهده مجدد اطلاعات در صورت بسته شدن صفحه اطلاعات ایدی پس از انجام مراحل خرید در ناجیه کاربری اطلاعات آن را مشاهده کند .
- با توجه به نوع تسویه حساب درگاه وب سایت ، در صورت انصراف از سفارش یا خدمات، با کسر کارمزد های تحمیلی به وب سایت از طرف درگاه و سیستم بانکی طی 4 الی 7 روز کاری وجه به شماره حساب کاربر استرداد داده خواهد شد.
- طبق آیین دادرسی کیفری مصوب 1392 و اصلاحات بعدی، اطلاعات فقط تا 15 روز نگهداری می گردد. پس از این تاریخ در صورت فراموشی اطلاعات توسط کاربر تضمینی به بازیابی اطلاعات از پایگاه داده نمی باشد و تنها راه دسترسی به اطلاعات فقط از طریق سفارش محصول ریست پسورد اپل آیدی پین باکس می باشد.
- پس از پایان مهلت 24 ساعت تست ، بروز هرگونه مشکل یا مسدود شدن ایدی به عهده کاربر می باشد و این وب سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال رفع مشکل بوجود آمده به دلیل سهل انگاری کاربر ندارد.
- کاربر موظف به ثبت اطلاعات هویتی صحیح خود میباشد و با ثبت نام این مورد را تایید میکند .
قوانين استفاده از خدمات وب مستر
فصل اول : تعاريف
1 – خریدار : شخصی است که بهعنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه سرویس مینماید.
2 – سرویس : هر یک از خدمات ثبتی، نرمافزاری، فنی و ارتباطی قابل ارائه توسط مجموعه پین باکس
3 – وبسایت مجموعه پین باکس : وبگاهی به آدرس مجموعه پین باکس یا pinbox.ir که مشخصات خریدار در ناحیه کاربری آن ثبت شده و قابل ویرایش و بهروزرسانی است و میتواند فهرست سرویسهای خود را مشاهده کند.
4 – کاربر : هر فرد حقیقی، حقوقی که از سرویسها مجموعه پین باکس در حال استفاده باشد. حتی اگر بابت سرویس ارائه شده فاکتوری از سوی مجموعه پین باکس صادر نشده باشد.
5 – ناحیه کاربری : پنل مدیریت حساب مشتری که پس از ورود به سایت توسط کاربر با نام کاربری تأیید شده کاربر به آن دسترسی خواهد داشت.
6 – سرویسدهنده ثالث : هر مجموعه حقیقی یا حقوقی که با ارائه خدمات به مجموعه پین باکس امکان ارائه سرویسی یا بخشی از سرویسهای ارائه شده به خریدار را فراهم میآورد.
7 – شبکه ملی اطلاعات : شبکهای مبتنی بر قرارداد اینترنت (IP)، با پوشش کشوری و امن است، که امکان اتصال و دسترسی به انواع خدمات پرسرعت را با تعرفه رقابتی برای کلیه کاربران مبتنی بر فرهنگ ایرانی، فراهم میسازد. به نحوی که کلیه محتوای میزبانی شده در مراکز داده داخلی، تنها از داخل کشور مسیریابی میشود.
8 – اینترنت : اصطلاح «اینترنت» به شبکه جهانی رایانهها که با استفاده از پروتکل TCP / IP به یکدیگر مرتبط هستند اشاره دارد.
9 – تعرفه : فهرست کامل سرویسهای قابل ارائه همراه با ویژگیها و محدودیتها و قیمتها، بهنحوی که خریدار کاملاً آگاه گردد.
10 – دوره : مدتزمان، ترافیک، حجم یا میزان تخصیص منابع تعیین شده برای هریک از سرویسهای مجموعه پین باکس بر اساس تعرفه تعیین شده از سوی مجموعه پین باکس؛ و در صورت اتمام هرکدام از موارد مدتزمان، ترافیک، حجم یا میزان تخصیص منابع برای سرویس دوره پایان یافته تلقی میگردد.
11 – سررسید : زمان اتمام حجمی، زمانی و یا پردازشی دوره خریداری شده توسط کاربر که از پیش مبلغ آن پرداخت شده و مراحل پرداخت تکمیل گردیده باشد.
12 – زمان دسترسی : زمانیکه مشتری بدون هیچ اختلالی (بهجز موارد محدودیت) از خدمات استفاده کرده است.
13 – اعتبار : میزان اعتبار شارژ شده توسط کاربر در کیف پول تعریف شده در ناحیه کاربری اعتبار نامیده میشود. این اعتبار بر اساس پول رسمی کشور جمهوری اسلامی ایران و یا ارزهای رایج دنیا، نظیر دلار و یورو تعریف میشود و بر اساس میزان مصرف کاربر و سیاستهای سامانه، از مقدار آن کاسته خواهد شد.
14 –خدمات اعتباری :اعتباری که در قبال اختلال در سرویسدهی از سمت «مجموعه پین باکس» در حساب کاربری بهرهبردار نزد مجموعه پین باکس محاسبه خواهد شد، به شرط آنکه موارد محدودیت گفته شده در این سند شامل آن نباشد.
15 –مرورگر : اصطلاح «مرورگر» برای یک برنامه استفاده میشود که برای فراهم نمودن دسترسی تعاملی و گرافیکی به سایتها در شبکه جهانی وب، استفاده میشود.
16 –مبلغ ماهانه :مبلغ ریالی پرداخت شده، برای هر دورهی ۳۰ روزهی یک خدمت فعال است
17 – وب : یک سیستم مبتنی بر کاربر و سرور بر روی اینترنت است که با استفاده از ابزار Hyper Text و Link دادن به اجزای اطلاعات به یکدیگر دسترسی به منابع اطلاعاتی را تسهیل میکند.
18 – میزبانی (Hosting) : خدمات ارائه فضای ذخیرهسازی
19 – سرور اختصاصی :اجاره منابع رایانشی یک سختافزار مشخص به خریدار بر اساس تعرفه تعیین شده برای مدتزمان معین.
20 – سرور مجازی (VPS) : اجاره محدود شده منابع رایانشی یک سختافزار بروی سیستمعامل مجازی بر اساس مقدار معین برای هر منبع بر اساس تعرفه در مدتزمان معین
21 –سرور ابری (Cloud) : اجاره بخشی از منابع رایانش ابری که توسط زیرساخت مجموعه پین باکس، با تعرفه و مدت زمان معین تعریف شده است.
22 –شبکه توزیع محتوا CDN : ارائه خدمات توزیع محتوا بر اساس موقعیتهای جغرافیایی که در مدتزمان خریداری شده بر اساس منابع تعریف شده از سوی مجموعه پین باکس، خریدار حق استفاده از آنها را دارد.
23 – Spam (هرزنامه) : ارسال ایمیل، بدون اینکه گیرنده موافق دریافت آن باشد؛ و یا با قوانین شبکه دریافت کننده و ارسال کننده منطبق نباشد.
24 – Spam Cop : وبسایت شناسایی و مقابله با اسپم Spamcop.net
25 – IDC : مرکز خدمات دادهای اینترنت Internet Data Center
26 – تحویل خدمات : ارائه شناسه یا کلمه عبور استفاده از سرویسهای خریداریشده و یا اعلام انجام سایر خدمات، بر اساس فاکتور یا قرارداد بین خریدار و مجموعه پین باکس.
27 – کاربر وبسایت : کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وبسایت خریدار را مشاهده و مرور میکنند.
28 – منابع RAM : میزان استفاده از حافظه اصلی سرور یا سرورها برحسب مگابایت که در هنگام استفاده و مشاهده کاربران از وبسایت خریدار مصرف میشود.
29 –منابع CPU : میزان استفاده از پردازنده سرور یا سرورهایی که جهت پردازش درخواستها و اجرای کدهای دینامیک آن سایت نسبت به کل توان پردازنده سرور بهصورت درصد در زمان استفاده و مشاهده کاربران، به وبسایت خریدار سرویسدهی میکنند.
30 – Space Disk : میزان فضایی که برای ذخیره کلیه فایلهای خریدار اعم از وبسایت، ایمیلها، پایگاههای داده و همچنین لاگهای آنها توسط یک وبسایت مصرف میگردد.
31 – Bandwidth : میزان ردوبدل اطلاعات بین کاربران وبسایت و سرور، جهت نمایش و عملکرد یک وبسایت برحسب مگابیت بر ثانیه و همچنین میزان ردوبدل اطلاعات بین دو سرور درصورتیکه این اطلاعات بهمنظور سرویسدهی به کاربران آن وبسایت باشد.
32 – Data Transfer : میزان تجمعی ردوبدل اطلاعات بین کاربران وبسایت و سرور یا سرورهای سرویسدهنده به وبسایت خریدار برحسب مگابایت در ۳۰ روز ماه میلادی.
33 – بالا بودن سرور : در دسترس بودن عمومی سرور در شبکه اینترنت در حداقل ۲ نقطه مختلف از دنیا بسته به سرویسهای مختلفی که روی یک سرور قرار دارد باید پاسخ تستهای زیر مثبت باشد:
- وب سرور : ping عمومی سرور یا پاسخدهی سرور روی پورت ۸۰ و یا سایر پورتهای تعریف شده بر اساس تنظیمات خریدار یا مجموعه پین باکس از طریق telnet
- ایمیل سرور : ping عمومی سرور یا پاسخدهی سرور روی پورت ۲۵ یا ۱۱۰ و یا سایر پورتهای تعریف شده بر اساس تنظیمات خریدار یا مجموعه پین باکس از طریق telnet
- دیتابیس سرور: پاسخدهی سرور روی پورتهای پیشفرض MS sql server و My sql و یا سایر پورتهای تعریف شده بر اساس تنظیمات خریدار یا مجموعه پین باکس.
- در صورتی که سرویس به درخواست خریدار در شبکه داخلی و یا بستر شبکه ملی اطلاعات محدود شده باشد، معیار بالا بودن سرویس بر بستر شبکهای سرویس روی آن محدود گردیده است
34 – اختلال :هرگونه مانعی که مطابق با شروط این توافقنامه در دسترسی بهرهبردار به هر یک از خدمات زیرساخت یکپارچهی ابری پدید آید، چنانچه مشمول موارد محدودیت نباشد و منتسب به مجموعه پین باکس باشد، اختلال خواهد بود و مدت زمان آن در محاسبهی خدمات اعتباری بهکار خواهد رفت.
35 – اختلال سرور ابری : از دسترس خارج شدن یا خاموش شدن ابرک بهشکلی که امکان اتصال به آن به هیچ روشی وجود نداشته باشد.
36 – اختلال دیسک ابری : از دسترس خارج شدن بهشکلی که نوشتن و خواندن اطلاعات روی دیسک به صفر رسیده باشد
37 – اختلال شبکه :قطع شدن ارتباط سرور ابری با اینترنت و اینترانت (شبکهی داخلی ایران) بهشکلی که ارسال و دریافت ترافیک از تمامی مناطق جغرافیایی با اختلال مواجه شده باشد.
38 – Uptime : میزان زمانی که کلیه سرویسهای سرویسدهنده به وبسایت خریدار در شبکه اینترنت بالا دردسترس هستند، نسبت به کل مدت قرارداد سرویسدهی به درصد. (درصورتیکه وبسایت یا برخی از سرویسها به دلیل عدم رعایت بندهای این قرارداد به حالت تعلیق درآیند در این زمان محاسبه نمیشود.)
39 – محدود نشده (Unmetered) : در این نوع محاسبه میزان محدودیت اعمال شده بر روی سرویس خریدار محدود به زیرساخت شبکه، سختافزار و نرم افزاری است که سرویس بر روی آن قرار دارد. برای مثال در سرورهای اختصاصی، پهنای باند محدود به میزان پورت 1 گیگابیت متصل به سرویس است و محدودیت سختافزاری در استفاده از منابع آن وجود ندارد؛ مگر در مواردی که نقض کننده و یا نافی هرکدام از موارد توافقنامه ارائه خدمات مجموعه پین باکس باشد.
40 – نامحدود (Unlimited) : منابع بینهایت بر اساس میزان بیشتری از متوسط مصرفی سرویس های موجود بر روی بستر مجموعه پین باکس محدود شدهاند. کلمه نامحدود صرفا به منظور بیان حجم بالای منابع اختصاص یافته به این سرویس به کار برده شده و مجموعه پین باکس مختار است با در نظر گرفتن شرایط مصرف منصفانه و حفظ کیفیت خدمات برای کلیه کاربران نسبت به اعمال محدودیت در منابع سرویس های خریدار اقدام نماید.
41 – استخراج رمز ارز (Cryptocurrency mining) : هرگونه عملیاتی که با استفاده از منابع سختافزاری و نرمافزاری در جهت استخراج هرگونه رمز ارزها ((Cryptocurrency و یا پردازشهای مرتبط به هر نوع رمز ارز صورت میگیرد.
42 – بسته یا بستک : (packet) یک واحد دارای ساختار که به وسیله شبکهٔ رایانهای با پشتیبانی از حالت بسته منتقل میشود.
43 – ثبت کننده اصلی : مجموعه پین باکس و یا سازمانی که مسئول ثبت دامنهها به صورت بینالمللی است و از لحاظ حقوقی یک ماهیت مستقل از مجموعه پین باکس دارد.
44 – سرویس میز کار مجازی (VDI) : نوعی از سرویس که در آن یا یک محیط دسکتاپ و یا یک نرمافزار به صورت مجزا از طریق مجازیسازی در زمانی محدود در اختیار کاربر قرار میگیرد.
فصل دوم : هويت
۱ – هویت فروشنده : مجموعه پین باکس با آدرس وبگاه pinbox.ir در این توافقنامه فروشنده نامیده میشود.
۲ –هویت خریدار : خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در ناحیه کاربران و در بانک اطلاعات کاربران مجموعه پین باکس وجود دارد و سرویسهای خریداریشده تحت حساب وی مدیریت میشود.
3 – خریداران با هویت شخص حقوقی، موظف به معرفی یک نفر نماینده تامالاختیار در ناحیه کاربری مجموعه پین باکس میگردند. این نماینده نسبت به سرویس تهیه شده همانند خود شخص حقوقی اختیار تام دارد. وظیفه اعلام کتبی نماینده جدید در آینده بر عهده خریدار بوده و مجموعه پین باکس در صورت عدم دریافت اعلام کتبی مسئولیتی نسبت به حقوق و عملکرد مالکیتی و مسئولیتی خریدار نخواهد داشت.
4 – برای حفظ حقوق قانونی خریداران، کلیه خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود شامل بارگذاری تصویر اسکن شناسنامه، کپی کارت ملی بروی سایت مجموعه پین باکس برای اشخاص حقیقی و درخواست شخص حقوقی بر روی سربرگ مجموعه پین باکس همراه با کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات، به مجموعه پین باکس میباشند. در صورتی که مجموعه پین باکس، در هنگام تکمیل فرآیند خرید و به جهت تسهیل و تسریع امور، اقدام به دریافت و کنترل این مدارک ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای مجموعه پین باکس محفوظ بوده و با عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به مجموعه پین باکس، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب میشود و ضمناً عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیماً بر عهده خریدار خواهد بود. مجموعه پین باکس مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضاء خریداران و نمایندگان آنها ندارد.
5 – خریدار اذعان مینماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرسها و شماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگهداشتن آنها در ناحیه کاربران میکوشد. مجموعه پین باکس حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید. مجموعه پین باکس حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس اقدام نماید.
۶ -مالکیت سرویس و کلیه مسئولیتها و حقوق مرتبط با آن، بر عهده خریدار و یا نماینده خریدار هریک به تنهایی است.
7 – در صورتی که به درخواست مشتری و در راستای کاهش هزینه و یا بهبود کیفی خدمات نگهداری و تمدید، به جای مشخصات خریدار مشخصات مجموعه پین باکس ارائهکننده خدمات، ثبت شده باشد همچنان مالکیت و کلیه حقوق و مسئولیتهای قانونی بر عهده خریدار خواهد بود.
8 – تغییرات مالکیت : تغییرات مالکیت سرویس صرفاً از طریق درخواست کتبی خریدار و ارائه مدارک شناسایی برای اشخاص حقیقی و ارائه درخواست بر روی سربرگ رسمی مجموعه پین باکس به همراه روزنامه رسمی شامل اسامی صاحبان امضا با معرفی نماینده و حساب کاربری جدید در ناحیه کاربران انجام میگردد.
9 – مجموعه پین باکس در راستای حفظ حقوق خریداران خود، حق دارد مدارک شناسایی متقاضی تغییر مالکیت را جهت احراز هویت وی و انطباق با مشخصات مالک سرویس دریافت دارد.
10 – مجموعه پین باکس میتواند تا زمانی که اطلاعات کافی در خصوص موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر مالکیت یک سرویس صورت ندهد.
11 – حصول اطمینان از صحت و به روزرسانی نشانی ایمیل و شماره تلفن همراه خریدار در ناحیه کاربری به عهده خریدار بوده و در صورت نقص این اطلاعات عدم دریافت اطلاعیهها و مشکلات ناشی از آن بر عهده خریدار است.
فصل سوم : نحوه ارتباط طرفين با هم
1 – روش ارتباطی مستند مجموعه پین باکس با خریدار، آدرس ایمیل خریدار و پاسخ به تیکتهایی است که از طریق حساب کاربری فقط در ناحیه کاربری مجموعه پین باکس ثبت شدهاند.
2 – روش ارتباطی مستند خریدار با مجموعه پین باکس، ارسال ایمیل یا ثبت تیکت با حساب کاربری مرتبط با همان سرویس در ناحیه کاربری و دریافت شماره پیگیری تیکت خواهد بود.
3 – مجموعه پین باکس مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییریافته خود را از طرق معتبر به اطلاع مجموعه پین باکس نرسانده است، ندارد.
فصل چهارم : تغييرات
۱ –تغییرات توافقنامه : توافقنامه استفاده از خدمات مجموعه پین باکس تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بینالمللی و توافقات مجامع بینالمللی ناظر بر سرویسهای قابل ارائه مجموعه پین باکس و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بینالملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، مجموعه پین باکس حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ میداند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وبسایت مجموعه پین باکس در دسترس عموم خواهد بود. ضمناً مجموعه پین باکس مسئولیتی نسبت به اطلاعرسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار میبایست در صورت نیاز موارد را با مراجعه به وبسایت مجموعه پین باکس کنترل نماید.
۲ – تغییرات تعرفه :
- در صورت تغییر تعرفه در حین استفاده از سرویس، خریدار در صورت تمایل به ارتقاء در سرویس فعلی خود موظف به رعایت قیمتهای جدید خواهد بود. لیکن خدمات خریداریشده با تعرفه قبلی تا پایان دوره ارائه میگردد.
- هزینههای کارشناسی نیروی فنی و یا سایر خدماتی که در هنگام استفاده از یک سرویس اولیه خریداریشده مورد نیاز واقع میگردد، تابع تعرفه روز درخواست جدید خریدار است.
- ارتقاء سرویس میزبانی از یک سرویس به سرویس بالاتر امکانپذیر بوده و شامل هزینه است.
- سرویسهای خریدار به جز در سر رسید سرویس تنزل داده نمیشود؛ و هزینه سرویس خریداری شده تا پایان سررسید احتساب شده و امکان عودت وجه وجود ندارد.
- تغییرات تعرفه از طریق وبسایت منعکس شده و خریدار موظف به تبعیت از آن برای سفارشهای جدید است
- ۳ – تغییرات فنی : مجموعه پین باکس مجاز و مختار به انجام تغییرات فنی، سختافزاری، نرمافزاری یا شبکهای در سرویسهای ارائه شده است. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تأثیر قرار میدهد، مجموعه پین باکس از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات، از طریق وبسایت مجموعه پین باکس، ناحیه کاربران یا ناحیه پشتیبانی و یا ارسال خبرنامه به آدرس Email خریداران اطلاعرسانی مینماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید. هرگاه به دلیل موارد ضروری، مجموعه پین باکس امکان اطلاعرسانی را از دست بدهد و یا فوریتهای فنی وی را ناچار به این امر نماید، مسئولیتی برای اطلاعرسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت. ضمناً خریدار به مجموعه پین باکس وکالت میدهد تا در زمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیتهای سختافزاری و نرمافزاری روی سرورهای اختصاصی و سرویسهای میزبانی آن نماید.
فصل پنجم : فعالیتهای غیرمجاز خریدار
تخطی از هر یک از شرایط درج شده در ذیل موجب تعلیق سرویس میشود. مجموعه پین باکس تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج است. مجموعه پین باکس حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویسدهی را برای خود محفوظ میدارد. زمانی که مجموعه پین باکس از تخطی یک خریدار از شرایط مندرج اطلاع پیدا میکند، نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد. در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس خریدار بهصورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسیها، مجموعه پین باکس بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود. همچنین مجموعه پین باکس در صورت لزوم حق پیگرد قانونی شکایت و اخذ خسارت از متخلف را نیز برای خود محفوظ میدارد. هرگونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران یا کشور محل قرارگیری سرورها خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب میگردد. مجموعه پین باکس هیچگونه وجهی به خریدار متخلف از شرایط خدمات، تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین خریدار متخلف مسئول جبران کلیه خسارات مادی و معنوی وارده به مجموعه پین باکس، سایر مشتریان مجموعه پین باکس و یا IDC سرویس مورد نظر خواهد بود.
- استفاده از نرمافزارهای بدون رعایت حق کپیرایت ایران و بینالمللی
- نصب و یا استفاده برنامهای که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد.
- ارسال یا اجرای فایلهای اجرایی مانند فایلهایی با پسوند exe, com, bat, vbs و امثالهم بر روی سرویسهای میزبانی اشتراکی، سرویسهای دسکتاپ مجازی و ذخیرهسازی فایل که در صورت وجود این فایلها بدون اخطار از فضای خریدار حذف میشود و با خریدار بر طبق ضوابط برخورد میگردد.
- خریدار مجاز به استفاده از کدهای مخرب مانند انواع ویروسها و یا سورسهایی که موجب آلودگی یا پایین آمدن امنیت سرور گردد نیست.
- استفاده از برنامههای ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس و سایر سرویسهای دیگر مجموعه پین باکس و سایر خریداران گردد.
- وجود فایلهای حاوی ویروس عمداً و یا سهواً در فضای سرویس مورد خریداری
- ارسال هرزنامه (Spam) عمداً و یا سهواً (ملاک، گزارش Spam cop یا سایتهای مشابه و یا بررسی تیم فنی مجموعه پین باکس است) حتی اگر از سرویس میل سرویسدهنده ثالثی استفاده شده باشد.
- خریدار مجاز به ارسال حداکثر ۲۰۰ ایمیل در ساعت و ۵۰ ایمیل در دقیقه است.
- ارسال ایمیل بهصورت گروهی و تعداد بالا به هر صورت و شکل ممکن ممنوع است.
- ملاک ایمیل گروهی شباهت ۲ ایمیل خواهد بود.
- گزارش فنی مجموعه پین باکس و یا IDC که سرور میزبانی در آن قرار دارد، نسبت به انجام اعمال مغایر قانون مجموعه پین باکس.
- عدم رعایت قانون جرائم رایانهای جمهوری اسلامی ایران (خریدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد این قانون است)
- در صورت ارسال اسپم سرویس به مدت حداقل ۲۴ ساعت و حداکثر یک هفته مسدود خواهد ماند؛ و مجموعه پین باکس میتواند بنا به تشخیص خود، سرویس کاربر را لغو کند و بابت نقض قوانین، به میزان خسارت وارده به مجموعه پین باکس، از اعتبار حساب کاربری خریدار کسر نماید.
- انجام فعالیتهایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات مجموعه پین باکس به خریدار و یا سایر خریداران گردد.
- استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در سیستمهای اشخاص ثالث.
- راهاندازی Mail server Open relay
- انجام فعالیت IRC و راهاندازی هرگونه Relay Chat Server
- استفاده از شبکههای اشتراکگذاری P2P
- عدم رعایت محدوده استفاده از منابع تخصیصیافته در هر سرویس
- مختل کردن امنیت سیستم یا شبکه، در صورت بروز چنین مسائلی مجموعه پین باکس حق پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را محفوظ میدارد.
- هرگونه استفاده از منابع سختافزاری، نرمافزاری و یا از شبکهی مجموعه پین باکس یا سرویس دهنده ثالث برای استخراج رمز ارزها و یا پردازشهای مرتبط به امور استخراج رمز ارز.
- راهاندازی هرگونه سرویس مرتبط با شبکههایP2P مانند بیت توررنت Bittorrent و یا شبکههایP2P مشابه آن.
- ارسال هرگونه بستک (Packet) غیرمجاز و مشارکت در حملات DDOS چه آگاهانه و چه به صورت غیرآگاهانه. خریدار نسبت تأمین امنیت سرور خود مسئول است و در صورتی که حتی به صورت ناآگاهانه به علت نقاط ضعف امنیتی از سرویس خریدار برای انجام حملات DDos و یا هرگونه حملات مخرب دیگری در بستر شبکه صورت گیرد مجموعه پین باکس مختار به لغو و یا تعلیق سرویس به صورت یکجانبه است.
نمونههایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبکه شامل موارد ذیل میشود:
دسترسی یا استفاده غیرمجاز از دادهها، سیستم یا شبکه، از جمله هرگونه تلاش برای جستجو، اسکن یا آزمایش آسیبپذیری یک سیستم یا شبکه.
مداخله در خدمات ارائه شده به هر کاربر، میزبان یا شبکه شامل:
- تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامههای الکترونیکی
- تلاش عامدانه برای پر کردن فضای یک سیستم
- تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وبسایتها بدون مجوز از مالکان آنها و …
فصل ششم : محتوا
۱ – در صورت استفاده خریدار از هریک از سرویسهای مجموعه پین باکس میبایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هرگونه اطلاعات یا داده توسط خریدار که مخالف قانون اجرایی کشور باشد یا مستقیماً به تخلف از قانون خاصی کمک کند، ممنوع است. این مورد میتواند شامل موارد زیر باشد (البته محدود به موارد زیر نیست)
- راهاندازی V—P–N بر روی سرویسهای دریافت شده از مجموعه پین باکس
- قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپیرایت بدون مجوز
- استفاده غیرمجاز از علائم و اسامی تجاری دیگران
- استفاده غیرمجاز از لوگوهای دیگران
- هرگونه تخلف از قانون جرائم رایانهای ایران
- اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
- انتشار اکاذیب علیه دیگران
- کلاهبرداریهای اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود.
- سایتهای فعال در زمینه HYIP، سیستمهای سرمایهگذاری پانزی و یا دارای سیستم هرمی
- فروش یا تبلیغ هرگونه کالا یا خدمات غیرمجاز طبق قوانین جاری ایران و کشوری که سرورها در آن قرار دارد
- سایتهای مرتبط یا حامی گروههای شناخته شده تروریست بینالمللی
- استفاده از سرویسهای مجموعه پین باکس برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی دادههای مرتبط با مسائل جنسی و غیراخلاقی به هر شکل
- هرگونه تشویق به اغتشاش، فعالیتهای غیرقانونی و تروریستی، نفرت پراکنی و یا تهدید جانی و مالی افراد حقیقی و حقوقی.
۲ – مسئولیت محتوای درج شده در سرویس تأمین شدهٔ خریدار و یا متصل به دامنه خریداریشده از مجموعه پین باکس، تماماً بر عهده خریدار است. این مسئولیت شامل موارد تخلف عمداً، سهواً و یا مواردی که توسط اشخاص ثالث انجام میپذیرد نیز خواهد بود.
۳ – در صورت عدم رعایت قانون جرائم رایانهای، جبران کلیه خسارات و هزینههای مادی و معنوی کلی و جزئی وارد بر مجموعه پین باکس، در پاسخگویی به مراجع ذیصلاح بر عهده خریدار خواهد بود.
۴ – طبق قانون مجموعه پین باکس موظف است در صورت برخورد با موارد مجرمانه، نسبت به انسداد سرویسها، اقامه دعوا و ارائه اطلاعات خریدار که در سرویس خود و یا در سرویسهای متصل به دامنه وی محتوای مجرمانه دارد به مراجع قضائی اقدام نماید.
فصل هفتم : مسئوليت خريدار
۱ – خریدار موظف است که کلیه مواد توافقنامه، ضوابط مجموعه پین باکس و قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. درصورت عدم رعایت، مجموعه پین باکس حق قطع سرویس بهصورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی و دریافت خسارت از خریدار را دارد و خریدار موظف به جبران کلیه خسارات و هزینه وارده بر مجموعه پین باکس است. همچنین هیچوجهی بابت فسخ سرویس و یا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.
2 – خریداران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده هستند؛ همچنین میبایست به حقوق سایر خریداران مجموعه پین باکس احترام بگذارند. مجموعه پین باکس حق تعلیق یا قطع دائم سرویس خریداران که بهصورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر خریداران میگردد را برای خود محفوظ میدارد. ضمناً خریدار حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
3 – به غیر از آن دسته از قوانین که مستقیماً به نحوه استفاده از سرویس برمیگردد که با پایان مدتزمان سرویس به پایان میرسد. بندهای دیگر قوانین پابرجا بوده و خریدار همواره موظف به رعایت قوانین عمومی و حقوقی مجموعه پین باکس خواهد بود.
۴ – کلیه مسئولیتهای عدم استفاده صحیح از سرویس خریداریشده با خریدار است و مجموعه پین باکس تنها مسئول ارائه سرویس استاندارد و بر اساس تعهدات فنی اعلام شده در بستههای میزبانی خود است.
۵ – خریدار موظف به رعایت شرایط آستانه مصرف منصفانه از سرویسهای مجموعه پین باکس است.
فصل هشتم : مقررات حساب کاربری
1 -حساب کاربری شخص حقیقی نمیتواند به حساب کاربری شخص حقوقی و بالعکس تغییر پیدا کند.
2 -مطابق مقررات قانون تجارت الکترونیک، اطلاعات حساب کاربری ایجاد شده تا شش ماه پس از آخرین استفادهی کاربر از حساب کاربری قابل حذف نمی باشد. کاربر میتواند پس از گذشت مدت زمان تعیین شده، کتباً درخواست حذف حساب کاربری خود را به مجموعه پین باکس مجموعه پین باکس اعلام نماید تا اقدامات لازم جهت حذف حساب کاربری صورت پذیرد.
3 -کابر هر زمانی میتواند با درخواست کتبی اعلام کند که حساب کاربری وی توسط مجموعه پین باکس مسدود شود؛ در این حالت اطلاعات حساب کاربری نزد مجموعه پین باکس محفوظ است ولیکن از طرف کاربر قابل استفاده نمیباشد.
فصل نهم : تضمین کیفیت، پشتیبانی و امنیت دادهها
1 – مجموعه پین باکس تنها مسئولیت سرویسدهی در حوزه خرید را دارد. در خصوص اختلالات و موارد دیگر مانند ارتباط اینترنت خریدار و برنامهنویسی وب و نرمافزارها و مشکل دامنهای که نزد دیگران ثبت شده است مسئولیتی متوجه مجموعه پین باکس نیست.
2 – کلیه سرویسهای سرورهای مجازی مجموعه پین باکس به صورت کاملا اختصاصی و مدیریت نشده ( unmanaged ) در اختیار خریداران محترم قرار میگیرند و وظیفه بهینهسازی سرورهای مجازی مجموعه پین باکس بر عهده خریداران محترم این سرویس است.
3 – از آنجایی که نصب برنامههای جانبی، نیاز به اعمال تنظیمات امنیتی، نیاز به اعمال آپگرید نرمافزاری بعد از نصب و تحویلدهی اولیه سرورهای در صورت امکان توسط مجموعه پین باکس پذیرفته خواهند شد. در صورت پذیرفته شدن انجام تمام یا بخشی از موارد ذکر شده، فاکتوری جداگانه برای خریداران محترم ارسال و پس از پرداخت فاکتور توسط ایشان، موارد ذکر شده انجام خواهد شد.
4 – خریداران محترم نباید برنامههای مربوط به مجازیسازی را که برای کار کردن بهینه سرور مجازی آنها نصب میشوند را حذف کنند. در صورتی که هرگونه اختلال، بالا نیامدن و سایر مشکلات متعاقب با حذف این برنامهها مسئولیت این مشکلات بر عهده خریدار محترم است و مجموعه پین باکس مجموعه پین باکس مسئولیتی را در قبال آن قبول نمیکند.
5 – برای حفظ سلامت سرور مجازی مجموعه پین باکس خریداران محترم باید نسبت به نصب آنتیویروسها و آنتیتروژانهای بروز فعال باشند. همچنین رعایت موارد امنیتی و فایروال سرور مجازی خود را تنظیم کرده و آنها را فعال و بروز نگه دارند.
6 – ملاک وجود اختلال در سرویس، گزارش واحد فنی و یک سایت Tracer معتبر که باید توسط مجموعه پین باکس تائید شده باشد، است.
7 – مجموعه پین باکس موظف به انجام تمام تلاش خود بهمنظور حفظ دسترسی (Uptime) ماهانه در هر یک از دورههای سیروزه برای هر یک از سرویسهای «مجموعه پین باکس»، بهجز در موارد محدودیت خواهد بود.
8 – به هنگام بروز اختلال بهجز در موارد محدودیت، با محاسبهی مدت اختلال در طول دورهی ۳۰ روزه، معادل زمانی آن اختلال به سرویس مشتری افزوده میشود.
9 – زمان اختلال در سرویس خریدار در صورت درخواست کتبی وی با اعلام مدت اختلال و تائید واحد فنی درصورتیکه میزان تجمعی آن از ابتدای دوره از ۰.۲% کل دوره بیشتر باشد به مدت سرویس افزوده میگردد.
10 – ارائه خدمات پشتیبانی در مجموعه پین باکس بهصورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته است. ارائه خدمات در سایر واحدها، در روزهای کاری، ساعات 8 الی ۱۶ انجام میگیرد.
11 – نحوه ارتباط مستند خریدار برای درخواستهای گارانتی و پشتیبانی، صرفاً از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری است تا زمان دقیق ارسال درخواست، زمان دقیق رسیدگی و هویت خریدار مشخص باشد
12 – سرویسها و رویه عمومی مجموعه پین باکس، بر اساس استاندارد فنی بینالمللی و مصالح مجموعه پین باکس تعریف شده و برای خریدار خاص غیر قابل تفکیک و تغییر است و خریدار موظف است بررسی لازم خود را قبل از خرید سرویس به عمل آورده باشد.
13 – مجموعه پین باکس مسئولیتی در قبال عدم تطابق سرویس خریداریشده با نیاز مشتری ندارد.
14 – مجموعه پین باکس مسئولیتی در قبال عدم استفاده کاربر از سرویس خریداریشده و تحویل داده شده ندارد.
15 – مجموعه پین باکس نسبت به نصب و عملیاتی شدن و اجرا شدن نرمافزارهایی که از سوی خریدار بر روی سرویسها بارگذاری میشوند را ندارد.
16 – میزان مسئولیت مجموعه پین باکس در مقابل حوادث ناخواسته و خسارات غیرمستقیم وارد بر خریدار در استفاده از سرویس و یا اطلاعات خریدار محدود به میزان تعیین شده در شرایط توافقنامه سطح ارائه خدمات تنظیم شده برای همان سرویس مشخص است و در هیچ صورتی از میزان تعرفه همان سرویس در محدوده زمان بروز مشکلات فراتر و بیشتر نخواهد بود.
17 – حداکثر زمان پاسخگویی به تیکتها و درخواستهای پشتیبانی ۴۸ ساعت پس از ثبت آن است. درخواستها و مشکلاتی که نیاز به بررسی بیشتر و پیگیری داشته باشند حداکثر طی ۷ روز پاسخ داده خواهند شد.
18 – مجموعه پین باکس هیچگونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمیپذیرد.
19 – مجموعه پین باکس مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی از نرمافزارها، application ها و یا برنامههای مورد استفاده خریدار ندارد.
20 – مجموعه پین باکس هیچگونه مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده، بین خریدار و سرورهای خود ندارد.
21 – مجموعه پین باکس هیچگونه مسئولیتی نسبت به عواقب ناشی از در اختیار گرفتن کلمه عبور سرویسهای خریدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.
فصل دهم : انقضاء و تمدید خدمات
تاریخ تمدید سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین مجموعه پین باکس مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و دادههای خریدار، پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.
فصل یازدهم :پذیرش توافقنامه
با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت مجموعه پین باکس، خریدار مواد توافقنامه و قوانین مجموعه پین باکس را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
این سایت ضمن احترام به حقوق کاربران گرامی، خودر ا مجاز می داند تا در صورت لزوم، به گسترش و یا تعدیل بندهای این قوانین و مقررات در هر زمان اقدام نماید .